პროექტის გეგმა
1 პროექტის სახელწოდება:“Музы
Пушкина.“
2 პროექტის მთავარი
იდეა (თემა) 1-2 წინადადებით: ვინ იყო დიდი რუსი პოეტის ალექსანდრე პუშკინის შთაგონების
წყარო.
3 პროექტის აქტუალობა:
ყველა დროის უდიდეს მწერლებს და
პოეტებს ყოველთვის
ჰყავდათ სათაყვანებელი ადამიანები,რომელთა მეშვეობით ისინი ჰქმნიდნენ უკვდავ
შედევრებს და ჩვენი ამოცანაა გავიგოთ თუ ვინ იყვნენ ისინი,
შედევრებს და ჩვენი ამოცანაა გავიგოთ თუ ვინ იყვნენ ისინი,
ვისაც პუშკინმა
მიუძღვნა შესანიშნავი სატრფიალო ლექსები.
4 პროექტის მიზნები:
1)მოსწავლის მიერ ახალი ინფორმაციის
მოსმენის უნარის
განვითარება.3)მოსწავლის ძიებითი კითხვის
უნარის განვითარება.4)მოსწავლის
ლაპარაკის უნარის განვითარება ლექსიკური და გრამატიკული ელემენტების
გამოყენებით.5)მოსწავლის
აზრის გამოთქმის უნარის განვითარება.
6 ვადები| ხანგრძლივობა:3-4
კვირა.
7მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება
შეიქმნას: უცხ.ს.V.6.მოსწავლეს შეუძლია ტექსტის წაკითხვა
და
გააზრება.
*სათაურს გააზრებულად აკავშირებს
ტექსტთან.
*ამოიცნობს მოვლენათა თანამიმდევრობას.
*ამოიცნობს მთხრობელს,პერსონაჟებს.
*ამოიცნობს კონკრეტულ ინფორმაციას(ვინ,სად,რა
მიზნით).
*ამოიცნობს მთავარ და მეორეხარისხოვან
პერსონაჯებს.
*განმარტავს პერსონაჟთა ქცევის მოტივს
და აფასებს
მათ საქციელს.
უცხ.ს.V.9.მოსწავლეს შეუძლია ხმამაღლა წაიკითხოს ტექსტი.
*შეარჩევს ტექსტს,რომლის წაკითხვაც უნდა აუდიტორიის წინაშე.
*გაიაზრებს ტექსტის შინაარსს.
*ინტონაციით გამოხატავს ტექსტში ასახულ ემოციებს.
*მეტყველებს გარკვევით და მკაფიოდ.
8 პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები: ისტ-ი,
ჟურნალ-გაზეთები, წიგნები,ილუსტრაციები,სურათები,პოსტერები.
9 პროექტის მსვლელობა(ძირითადი აქტივობები):
I შეხვედრაზე
მასწავლებელი ანაწილებს სამუშაოს ჯგუფებში,
აძლევს დავალებებს მოიძიონ საჭირო მასალები ინტერნეტში,
წიგნებში და ჟურნალ-გაზეთებში.
პოსტერებისა და ბუკლეტის გაფორმება, პრეზენტატორების
დანიშნა.
III შეხვედრაზე
ხდება შეცწორება-რედაქტირება.
IVპროექტის
პრეზენტაცია.
10საგნებთან კავშირი: ა.პუშკინის ლექსების თარგმანი
ინგლისურ და ქართულ ენებზე.
11პროექტის
ხელმძღვანელი(მ.ხაციდისი).
12ხელმძღვანელის
ელ.ფოსტა:Khatsidisimiranda@gmail.com
13პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი:Khatsidisimiranda.blogspot.com
No comments:
Post a Comment